کد نوحه

کد مداحی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]

در این نشست "احمد فرید" عضو هیأت امنای دعوت سلفی در مصر در اظهاراتی توهین آمیز شیعیان را نجس و ناپاک خواند و افزود: نابودی روح ملت مصر با عقیده فعلی صد مرتبه بهتر از تشیع است!. وی تاکید کرد: مذهب شیعه بنیانگذار جنگ با اسلام راستین است و شیعه زاییده مجوس و یهود است!


به گزارش «شیعه نیوز»، روز گذشته احزاب سلفی مصر نشست دیگری تحت عنوان" شیعیان همان دشمنانند، از آنها بر حذر باشید" در شهر "کفر شیخ" برگزار کردند.

در این نشست "احمد فرید" عضو هیأت امنای دعوت سلفی در مصر در اظهاراتی توهین آمیز شیعیان را نجس و ناپاک خواند و افزود: نابودی روح ملت مصر با عقیده فعلی صد مرتبه بهتر از تشیع است!.

وی تاکید کرد: مذهب شیعه بنیانگذار جنگ با اسلام راستین است و شیعه زاییده مجوس و یهود است!

این کنفرانس در مسجد "نور الایمان" این شهر برگزار شد، مسجدی که در روز جمعه اقدام به پخش نوشته های ضد شیعی و تحریک به بدرفتاری با شیعیان در میان نمازگزاران خود کرد.

در این کنفرانس شخصیت های سلفی دیگری چون "محمد إبراهیم منصور، محمد فرید ، حسین أبو الخیر، و سعد زلهف" حضور داشتند.

شایان ذکر است، این مفتی سلفی چندی پیش نیز، در اظهاراتی علیه مذهب تشیع گفته بود: از همه کسانی که می خواهند پرچم اسلام برافراشته بماند و خیر و صلاح کشور را می خواهند درخواست می کنم: مانع انتشار مذهب تشیع در مصر شوند!. وی دراظهاراتی وقیحانه مدعی شد: شیعه کافر است و از یهود و نصاری برای ما خطرناکتر است!.


  

تولد حضرت فاطمه دخت نبی اکرم را به همه ی شما به خصوص مادران و مادران آینده تبریک و تهنیت عرض میکنم

عیدتون ممممممممممممممببببببببببببببببباااااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررککککککککککککککککککک

kartpostal adana.ir 6 کارت پستال تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا + زنگینامه ی حضرت فاطمه زهرا و عکس

 

 


  
  

اما در جدید ترین رسوایی اخلاقی یکی از مفتی های سرشناس وهابیت، شیخ «یاسر برهامی» از سلفی های مصر در یک برنامه زنده تلویزیونی از جایز بودن نزدیکی با دختران 3 ساله سخن گفت.

به گزارش شیعه آنلاین، تاکنون بارها و بارها چهره ها و مفتی های سرشناس وهابی با صدور فتواهای عجیب جنسی، چهره نهفته و واقعی فرقه ضاله و ساختگی وهابیت را نشان داده اند.

 

 

از فتواهای ازدواج با زنان باردار و دختران در سوریه گرفته تا سوء استفاده جنسی از دختران عراقی پس از حمله آمریکا، همه و همه نمونه هایی چند، از ده ها فتوا و رخداد غیر اخلاقی وهابیت است.

 

 

اما در جدید ترین رسوایی اخلاقی یکی از مفتی های سرشناس وهابیت، شیخ «یاسر برهامی» از سلفی های مصر در یک برنامه زنده تلویزیونی از جایز بودن نزدیکی با دختران 3 ساله سخن گفت.

 

 

وی که در شبکه ماهواره ای "دریم" سخن می گفت، در ادامه افزود: دین اسلام اجازه داده که از سن 3 سالگی با دختران نزدیکی شود. بنده این فتوا را بر اساس آیات قرآن کریم صادر کرد ام.

 

 

گفتنی است بلافاصله پس از مطرح شدن این اظهارات توسط «یاسر برهامی»، اعتراضات و انتقادات شدید متوجه وی شد و در صفحات سایت های اجتماعی بحث های جنجال برانگیزی در این باره به راه افتاد و متأسفانه مدافعان حکومت سکولار که مخالف حکومت دینی و دولت های اسلامگرا هستند، این اظهارات را بهانه کرده تا اسلامگرایان را مورد هجمه قرار دهند.

 


  

سلام ..خدمت شما بچه شیعه های زرنگ ایام فاطمیه رو به شما عزیزان تسلیت میگم... ایشاله عذاداریتون مورد قبول بی بی دو عالم...از همه تون التماس دعا دارم.


  
<      1   2   3   4   5   >>   >