کد نوحه

کد مداحی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین در میان مردم، از ثروتی که شخص از آن برخوردار شود و به ارث گذارد، بهترند . [امام علی علیه السلام]

در جدید ترین فتوای منتشر شده توسط وهابیت، دیدن مردان در شبکه های دینی بر زنان حرام اعلام شد.

بر همین اساس «عبدالکریم الخضیر» عضو هیئت علمای عربستان سعودی در فتوای جدید خود گفت: به اعتقاد بنده نبود شبکه های ماهواره ای دینی در خانه، بهتر از بودن آن است زیرا دیدن مردان در شبکه های دینی بر زنان حرام است.

وی در ادامه افزود: انسان مسلمان باید بین دو عمل مضر، آن عملی را انتخاب کند که ضررش کمتر است. درست است که نبود شبکه های ماهواره ای دینی در خانه های موجب ضرر می شود، اما ضرر آن کمتر از آن است که زنان به مردان موجود در این شبکه های نگاه کنند و مرتکب حرام شوند.

این چهره وهابی با هدف اثبات ادعای خود گفت: بشر در طول قرن های گذشته و حتی در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، هیچ گاه ابزار و آلاتی مانند تلویزیون و ماهواره و غیره نداشته و با این وجود به زندگی خود ادامه داده است. لذا اکنون هم اگر این ابزار و آلات وجود نداشته باشند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد جز اینکه زنان ما سالم تر خواهند بود!

«عبدالکریم الخضیر» افزود: درست است که در این شبکه های ماهواره ای دینی سخن از اسلام، قرآن و احادیث به میان می آید اما انسان می تواند به روشی سنتی عمل کند و به جای اینکه از این شبکه های ماهواره ای استفاده کند، مستقیما به قرآن و کتب حدیث مراجعه کند.