کد نوحه

کد مداحی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام]

امیدواریم شاهد رفع خشونت از جهان باشیم. کسی که پیرو نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله و سلم است، اهل خشونت نیست و خشونت در دین رحمت جایگاهی ندارد.

به گزارش شیعه آنلاین، حضرت آیت الله سید «موسی شبیری زنجانی» از مراجع تقلید قم در جمع گروهی از شیعیان پاکستان، صبر و شکیبایی آنان را در مقابل مشکلات ایجاد شده توسط گروهک طالبان ستود.

عصر روز گذشته گروهی از شیعیان پاکستان با حضور در دفتر این مرجع عالیقدر، به بیان مشکلات ایجاد شده توسط گروهک های تکفیری در این کشور پرداختند.

این استاد حوزه علمیه قم با ابراز تاسف از مشکلات ایجاد شده برای شیعیان در این مناطق، گفت: زجری را که شما تحمل می کنید و پایداری و صبری که برای حفظ اعتقاداتتان دارید، در پیشگاه خداوند اجر عظیمی دارد.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی گروهک های تکفیری را دشمن مشترک همه مسلمانان دانست و افزود: امیدواریم شاهد رفع خشونت از جهان باشیم. کسی که پیرو نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله و سلم است، اهل خشونت نیست و خشونت در دین رحمت جایگاهی ندارد.

این مرجع تقلید ادامه داد: ما وظیفه خود می دانیم که برای همه شیعیان و به ویژه شیعیان پاکستان دعای خیر داشته باشیم و امیدواریم به برکت اهل بیت علیهم السلام شاهد رفع مشکلات ایجاد شده در این کشور باشیم.

93/2/10::: 12:34 ع
نظر()