کد نوحه

کد مداحی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با اندرز زنده ساز [امام علی علیه السلام ـ در نامه اش به پسرش امام حسن علیه السلام ـ]
در این زمینه حدودا 60 فتوا از علمای وهابی در کتاب مجموع فتاوی دارللجنه علمای مکه و مدینه در مورد مشرک بودن شیعه و لزوم قتل شیعیان صادر شده است. نکته دیگری نیز می‌تواند مسئله را تبیین کند.



به گزارش شیعه آنلاین،‌ بررسی‌های انجام شده و برخی آمار موجود حاکی از رشد و افزایش تعجب برانگیز تعداد پیروان فرقه ضاله وهابیت در شهرهای مختلف جمهوری اسلامی ایران دارد. در همین راستا دکتر «علوی» استاد دانشگاه مشهد نیز در تماس با پایگاه حفا آماری تأسف انگیز از افزایش بی‌سابقه جمعیت فرقه ضاله شیعه ستیز خبر داد.

پس از درج شدن اخباری مبنی بر انتقاد برخی مسئولان از افزایش جمعیت کشور، این استاد دانشگاه مشهد در این تماس با ارائه آماری از رشد جمعیت وهابی و مقایسه آن با شیعیان گفت: پس از تبلیغ کاهش جمعیت توسط دولت وقت، عالمان سنی تبلیغ افزایش جمعیت برای رسیدن به اکثریت را شعار خود قرار دادند و تا امروز نتایج زیادی به دست آورده اند:

1- امروزه به صورت رسمی و غیررسمی تبلیغ می‌کنند که حداقل دو زن و بیست بچه داشته باشید. خودشان در سخنرانی‌ها تصریح می‌کنند که با این کار می‌خواهند به مرحله‌ای برسند که ایران به کشوری سنی مذهب تبدیل شود. اگر فقط یک بار به سیستان و بلوچستان مراجعه فرمایید خواهید دید که تبلیغ چهار زن گرفتن و تکثیر نسل چقدر بین اهل تسنن مشهور و مورد عمل است.

2- نرخ رشد جمعیت در برخی مناطق سنی که اطلاع دارم 7% است اما در مناطق شیعی بین 1% تا 3/1% است. در برخی روستاهای مختلط نشین (شیعه و سنی نشین) وضع فاجعه بارتر است. مثلا روستایی را سراغ داریم که در گذشته 65% آن را شیعیان و 35% را سنی‌ها تشکیل می‌دادند اما امروزه 86% را سنی‌ها تشکیل می‌دهند.

3- مهاجرت اهل سنت سرریز شده از شهرهای خود به شهرهای شیعه نشین برای تغییر بافت جمعیتی نیز انکار ناپذیر است. در شهرهای فراوانی، مناطق بلوچ نشین تشکیل شده است در حتی در گرگان - رشت و مشهد، چه رسد به شهرهایی مانند بیرجند، کرمان و غیره.

4- ممکن است سوال شود: اهل سنت همیشه حاکمان مسلمان را «ولی الامر» دانسته و اطاعت از آنان را واجب می‌دانستند، چگونه بر علیه سیاست‌های دولت مقابله کردند؟ جواب کاملا روشن است زیرا سنی‌ها به مرور زمان از سنی به وهابی تبدیل شدند و وهابی‌ها اطاعت از حاکم شیعه را حرام، کشتن شیعه را واجب و استتفاده از هر ابزاری برای مقابله با شیعیان را مباح و باعث ثواب می‌دانند.

ناگفته نماند در این زمینه حدودا 60 فتوا از علمای وهابی در کتاب مجموع فتاوی دارللجنه علمای مکه و مدینه در مورد مشرک بودن شیعه و لزوم قتل شیعیان صادر شده است. نکته دیگری نیز می‌تواند مسئله را تبیین کند. تا سال 1382 عمده حملات علیه شیعیان در سیستان و بلوچستان با بمب‌های صوتی صورت گرفتند اما از 1382 تا 1388 همه حملات انفجاری بودند و این از پیامدهای تبلیغات وهابیت بین سنی‌ها بود. از سال 1388 به بعد نیز حملات انتحاری شده‌اند یعنی وهابی به خود بمب می‌بندد و به امید رسیدن به ثواب با کشتن شیعیان خود را بین شیعیان منفجر می‌کند.

گفتنی است در یکی از شهرک‌های مشهد دو مدرسه وجود دارد. دبستان و راهنمایی دخترانه و نیز دبیرستان دخترانه. دبیرستان دخترانه 80% شیعه و 20% سنی دارد اما دبستان و ابتدایی دخترانه 80% سنی و 20% شیعه. راز این اختلاف چیست؟ از زمانی که کنترل جمعیت در کشور باب شد و شیعیان کم فرزندی را پیشه خود کرده و سنی‌ها افزایش جمعیت را شعار خود قرار دادند، فرزندان بیشتری در بین اهل سنت به دنیا آمدند و آنها هم اینک در سن تا 13- 14 سالگی هستند لذا همگی در مدرسه ابتدایی و راهنمایی درس می‌خوانند اما سه سال بعد که بزرگتر می‌شوند به دبیرستان خواهند رفت و دبیرستان نیز ترکیب 80% سنی خواهد یافت و شیعیان 20% ابتدایی اقلیتی در دبیرستان خواهند شد.